جمع آوری 2700 معتاد ولگرد در پایتخت/ تشکیل کمیته ویژه نظارت بر کمپها
موسسه تولد نو تندرستی
مركز تخصصي سم زدايي و درماني مواد مخدر و محرك دارای شماره ثبت 29107 تحت نظر بهزیستی

اینکه درصد زیادی از معتادان ولگرد که در سطح استان تهران جمع آوری شدند شاغل هستند گفت: این آمار نشان می دهد که بیکاری تنها دلیل گرایش افراد به اعتیاد نیست بلکه عوامل دیگری هم در این آسیب اجتماعی دخیل است. به عنوان مثال در شهرستان اسلامشهر 78 درصد معتادان دستگیر شده شاغل بودند.

ایجاد اشتغال برای معتادان ولگرد بهبود یافته تهرانی

تمدن در پاسخ به این پرسش که آیا برای ادامه زندگی پس از ترک اعتیاد معتادان ولگرد چاره اندیشی شده است گفت: شهرستان اسلامشهر به عنوان یک الگو و نمونه از مرحله ترک اعتیاد تا آموزش و اشتغال معتادان ولگردی که شاغل نیستند انتخاب شده است. در این شهرستان یک کارگاه با مشارکت بخش خصوصی ایجاد شده و معتادان پس از درمان در این کارگاهها آموزش می بینند و در همان مکان مشغول به کار می شوند.

کمیته ویژه نظارت بر کمپهای غیر مجاز تشکیل شد

استاندار پایتخت در مورد آخرین اقدامات نظارتی بر کمپهای ترک اعتیاد مجاز و غیرمجاز تهران گفت: در حال حاضر کمپهای مجوزدار و غیر مجوز به نوعی در حال سم زدایی و درمان معتادان در سطح تهران هستند که کمپهای مجاز زیر نظر سازمان بهزیستی و کمپهای غیر مجاز بدون نظارت هیچ سازمانی فعالیت می کنند که برخی از آنها ضابطه مند و گروهی هم بدون هیچگونه ضابطه ای با روشهای غیر استاندارد و قانونی اقدام به ترک اعتیاد معتادان می کنند.

تمدن اظهار داشت: کارگروه ویژه ای در استان تهران تشکیل شده است تا به سرعت وضعیت کمپهای ترک اعتیاد بدون مجوز را بررسی کرده و در صورت داشتن شرایط لازم در کوتاهترین زمان و آسان مجوز فعالیت آنان صادر شود و با آنهاییکه صلاحیت لازم را برای دریافت مجوز ندارند برابر قانون برخورد شود.

ابداع روشی برای مقابله با فرار از قانون فروشندگان جزئی مواد مخدر

استاندار تهران در مورد توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر در استان تهران گفت: آمارها نشان می دهد الگوی مصرف مواد مخدر به سمت استفاده از مخدرهای صنعتی تغییر یافته و فروشندگان مخدرهای صنعتی با عنوان داروهای آرامش بخش و فرحبخش اقدام به توزیع و فروش مخدر می کنند.

مرتضی تمدن از اقدام زیرکانه فروشندگان مخدرهای صنعتی برای فرار از قانون و مجازات خبر داد و افزود: این اقدام را نمی توان رسانه ای کرد زیرا نوعی تبلیغات است ولی مطالعه و اجرای شیوه ای برای مقابله با این ترفند در دستور کار کارگروه قرار گرفته است.

توزیع بسته های آموزشی پیشگیری از اعتیاد در مدارس و دانشگاهها

استاندار تهران آموزش خانواده ها، جوانان، خانواده ها و دانشجویان در بحث پیشگیری از مواد مخدر را از مهمترین برنامه های شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران عنوان کرد و افزود: کارگروه فرهنگی شورا بسته آموزشی را با روش علمی و روانشناسانه آماده کرده است که در سطح مدارس و دانشگاهها توزیع می شود.

برگزاری نشست شهرداریهای استان تهران با ستاد مبارزه با مواد مخدر

تمدن لزوم ورود شوراها و شهرداریها را به بحث مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر لازم و ضروری عنوان کرد و افزود: نشست اعضای شورای هماهنگی با شهرداریها و اعضای شورای شهر استان تهران هفته آینده برگزار می شود.

وی افزود: استان تهران در اولویت مبارزه با مواد مخدر قرار دارد و شخص وزیر کشور نگاه ویژه ای به فعالیت ستاد مبارزه با مواد مخدر در پایتخت دارد. ما نیز خود را برای حربه های باندهای مواد مخدر آماده کرده ایم.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, :: 9:38 :: نويسنده : مرتضي عربي

درباره وبلاگ

موسسه تولد نو تندرستی با افتخار آمادگی دارد در صورت هرگونه سوال در مورد درمان جدید(مواد محرک) و نیاز به مشاوره و بستری عزیزان در عذابتان بصورت رایگان از خدمات مشاوره این مرکز بصورت حضوری، تلفنی و یا اینترنتی بهره مند شوید.تلفنهاي تماس عباس مشهدی ابراهیم (میدانی)09123474418وعلی طاهری09125242982 شماره تلفن ثابت36695663
پيوندها
">nod

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مركز تخصصي سم زدايي و درماني مواد مخدر و محرك و آدرس tavalodisabz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان